evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Vänner i 30 år

Publicerad 2017-04-26 09:17:00 i Allmänt,

Så härligt att få träffa och gratulera vår vän Victoria på hennes 50-års dag. Ja, hon fyller i dag men vi hade hela Söndagen på oss att fira henne. Trots att hon bor i USA sen många år är vi fortfarande lika tighta som för 30 år sen när vi lärde känna varann på Brolyckan. Ja, vi är såklart tightare nu efter alla år. Fantastiskt att man kan ha denna kontakt genom åren trots avstånd. Nu har ju jag visserligen själv bott där i många år.

 
Victoria och Collan var dom jag först lärde känna när jag flyttade till Örebro. Vi jobbade inte ens på samma avdelning men fann varann ändå.

 
 
 
På menyn stod Chicken Paneng och Blåbärs cheesecake
 
Snygg man är med stygn och plåster. I morgon bitti ska jag ta bort stygnen. Hoppas det läker fint sen.

Victoria öppnade sina presenter. Vi fick ju anpassa present köpet efter hennes resväska.
Vi hade köpt Örebro posters, en stor och en liten och en bricka  och lite annat småkrafs.

Världens sötaste 50 åring.
 
 
 
 
 
 

Glömde ta foto på innehållet men detta är vad vi köpte.
 
 

 
Även alla våra ungdomar ville vara med och fira Victoria. Mina barn tycker så mycket om både Collan och Victoria och tycker vi tre är så lika till sättet. Det tycker verkligen jag också, vi har samma humor och är lika tokiga och galna alla tre.
 
Micke hämtade killarna efter middagen och jag sov kvar hos Collan. Vi satt uppe till 01:00 och pratade i kapp och drack vin. Så nog var man trött på jobbet på Måndagen, men det var det såklart värt.

Collan hade en sån bra doftspray på toan som hon köpt i England. Poo-Pourri som man sprayar om man gjort nr 2. Jag såg på någon reklam att det finns att köpa i Sverige också.
 
Ett roligt kort C hade på sitt kylskåp.
 
Åh, vad jag tycker sånt här är kul. Kreativa roliga människor som gör sånt här.
 
 
 
 
En sån här cykel behöver vi fixa nästa gång vi ska cykla hemfjärden runt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela