evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Roliga smycken

Publicerad 2017-01-29 11:09:42 i Allmänt,

Jag hade en bild på ett smycke i förra inlägget. Fick då en frågan vart man kan köpa dom. Jag hade ingen aning utan tyckte bara texten var kul. Googlade och hittade sidan.

Alltså, så många roliga texter.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sidan Smolk.se hittar du här:
Smycken
 
I går hade min minsta kille namnsdag. Karl, efter min farfar. Karl Malte heter han. Min farfar hette Karl-Erik så min andra son fick Erik efter honom. Det blev frukost och paket på sängen. Sen åkte vi och köpte lite nya blommor till hans rum. Han älskar inredning och växter.
 
 
Här är han min stylish son, Karl Malte med uppsatt hår. Stylad av Robin med hennes kappa, glasögon och katt.
 
Jag fick in lite vår. Vita pärlhyacinter.
 
Och så köpte jag en orkidé som jag tänker ha i mittenfönstret på mitt nya kontor.
 
Små-granarna som jag ryckte upp men roten var så fina än så dom satt jag i en hink med vatten i garaget. Tänker plantera ut dom till våren.

Pelargonerna som jag klippte ner för några veckor sen fick ny jord. Hoppas dom tar sig. Någon brukar alltid stryka med men dom flesta klarar sig och blir fina.
 
 
Har hittat bästa hållaren för vinglas och kaffekopp. Vet ej ifall det är för jag blivit lite rundare glasen passar så bra. När jag var gravid hade jag både kopp och tallrik på magen. Perfekt hylla.
 
 
 
 
Milo tog en selfie i går.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela