evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Ny vecka

Publicerad 2018-06-27 15:39:51 i Allmänt,

Flingorna Noah köpte med från USA är ju väldigt populära här hemma.
 
(null)
 
(null)
 
 
Nu fick jag se att Lucky Charms finns som frosted flakes också. Måste provas.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
 
 
(null)
 
 
Grabbarna åkte till Liseberg över dagen med Isak och Victoria och hennes syster i Måndags.
Lite av tradition för våra barn när dom är i Sverige. I år var inget undantag, dom började prata om det så fort vi sågs. Dom hade en helkul dag. Jag jobbar igen.
 
 
 
 
(null)
 
(null)
 
I går var vi hos Victorias bror och gratulerade Carl som fyllde 13 år. Träffade då Victorias mamma och ytterligare en bror. Kul, nu har jag hunnit träffa hela hennes familj på ett par dagar. Brukar ju inte bli så ofta förutom med Tomas och Carl.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Fick minnesalbumet från Pappas begravning i går.
Jag åkte ner till farmor med det idag, skulle ändå ladda hennes dosett.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela