evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Konstutställning

Publicerad 2018-11-29 10:50:00 i Allmänt,

Morgonhimmel i Esplunda.
(null)
 
Svampen i kvällsbelysning.
(null)
 
I går hade Karolinska gymnasiet öppet hus. Bildesteterna i åk 2 hade konstutställning.
Min Malte var en populär modell för fotografering. Så fin.
(null)
 
(null)
 
Fina vännerna
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Maltes foton av sin gulliga vän Selma
(null)
 
Några av Maltes konstverk
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
(null)
 
 
 
 
 
(null)
 
 
Robins fina bilder
 
(null)
 
Och lite andra fina konstverk av klasskamraterna. De är otroligt talangfulla. Så imponerande.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Jag har köpt Edward Bloms glögg, ska bli spännande att prova.
Han är ju bara för härlig.
 
Jag har fixat ihop en varsin adventskalender till mina "barn". 17 och 19 år gamla men man blir aldrig för stor för kalendrar. Malte fick små påsar med bra att ha grejer och godis och Noah en kalender med choklad och bars och sånt han smaskar på.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Ja, vanliga chokladkalendrar också såklart. Det är tradition. Köpte en till farmor också.
(null)
 
Kanske får pyssla ihop en kalender till mig själv.
(null)

I helgen blir det adventspynt hemma och hos farmor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela