evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Malte 18

Publicerad 2019-04-29 20:43:26 i Allmänt,

Min Malte fyllde 18 år i går den 29/4.
Nu har jag inga barn längre. 
Fina, fina Malte. Så god ända in i hjärteroten.
(null)

(null)

(null)


(null)
I Söndags hade vi lite kalas i det fina vårvädret. Vi grillade hamburgare och fikade. Så härligt att kunna sitta ute hela dagen.
(null)

Har som vanligt lite larvig humor när jag blåser ballonger.
(null)


(null)

Blir ju fint tillslut.
(null)

Den här bilden är från Maltes11-års dag. Killarna längst till höger umgås han fortfarande med.
(null)

(null)

(null)

(null)

Sång i köket innan fikat.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



(null)



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




(null)

Det blev en liten promenad med fotografering.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Även jag fick en present av Mickes pappa Egon och fru Louise.
(null)

(null)

(null)

I går var det firande på sängen med presenter, frukost och sång. Och den obligatoriska hatten.
(null)

(null)

(null)

Firade på em med kinamat i solen.
(null)

Syrran fyllde 55 den 27/4 så vi firade även henne med presenter och sång.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





(null)

Vill ni se Maltes och mitt uppträdande, vår födelsedagssång till Lisa, så klicka på länken nedan. Lovar att ni aldrig sett något liknande.
Mycket vackert.

https://linksharing.samsungcloud.com/1556565128125Cx46wkr

Texten ändrades från sextiofem till femtiofem. En låt av punkbandet Grisen skriker.
(null)


Malte har fått många bidrag till tågluffen och fina presenter. Har ingen samlingsbild på allt.(än)
Kameran han önskat sig köpte jag av en dam i Nacka. Jag lade ut en annons på Facebook i marketplace och fick många svar. 
En analog canon AE1 .
(null)


(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-04-30 07:27:10

Kul att se folk man kanner igen, ni ar bra pa kalasande. Grattis Malte oc Lisa med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela