evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Sommarmys

Publicerad 2021-06-10 21:09:34 i Allmänt,

Dessa sommarkvällar, så skönt. Att kunna njuta av kvällssolen efter jobbet ger sån energi. 
(null)

(null)


(null)

Malte klippte gräset med stil. Scarf. Ser fancy ut.
(null)

(null)

Jag skötte vätskekontrollen.
(null)



(null)

Lite musik innan kvällsmaten.
(null)

(null)

(null)




(null)

Handlade lite presenter till nya familjemedlemmen Ted i går. Ska träffa honom och storasyster Lo snart. Mina pojkar är farbröder till barnen och Micke farfar.
(null)

Älskar Newbie butiken.
(null)

(null)


(null)

Lo fick rosa vans när hon föddes så Ted får också vans. Så fina.
(null)

(null)

Maltes vans låda och Teds.
(null)

(null)

(null)

Katten är till Lo. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu full fart mot helgen.
(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela