evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Lördag

Publicerad 2015-08-29 12:49:00 i Allmänt,

Åh, vad det är skönt att äntligen kunna leva lite normalt och orka göra vardagliga saker.
Hängde med mina kollegor på After Work i Torsdags. Det har vi alltid sista Torsdagen i månaden. Då åker vi direkt från jobbet till någon pub och tar ett glas och något att äta. Trevligt att ses utanför kontoret ibland.
Jag har ju inte varit frisk på ett tag så det var kul att hänga med igen. Jag tog buss hem och cyklade två kilometer från bussen hem. Det var ju helt omöjligt för ett par veckor sen.
 
I dag ska jag på inflyttningsfest I Kumla hos mina gamla kollegor från Nokas. Michaela och Marcus.
 
Här håller min uppfinnar-Jocke Malte på att göra bläck till en fjäder .
 

Det funkade!

 
Idag köpte jag mig ett alldeles eget Eucalyptus-Träd. Jag är faktiskt jättelycklig för det. (Se mitt tidigare inlägg om Eucalyptus)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela