evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Michael och Dylan

Publicerad 2016-08-25 10:10:31 i Allmänt,

Jag måste dela med mig av denna fina händelse.
Michael och Dylans bröllopsdag den 20 Augusti 2016.
Denna underbara lilla kille som jag var Au Pair åt flera gånger när jag var i USA har gift sig.  Bilderna kommer från bla hans mamma Roberta.
De gifte sig i Marin County där de båda växt upp i detta underbara landskap som jag älskade så när jag bodde där.


Dom är verkligen två sanna Bay Area personligheter. Jag har inte träffat Dylan men vad jag förstår är dom väldigt lika med snarlik uppväxt.

Vilket härligt ställe. En riktig fullträff för hans personlighet.




Michael och hans pappa James
 
Michael och hans pappa James back in the Days.
 

Michael med mamma Roberta och mormor Gloria.
 
Roberta och Michael back in the Days. Hur orkar hon se likadan ut idag som för nästan 30 år sen.
 

James , Roberta och Jeff (Robertas make) Underbar bild.


Michael när han var liten. Han var min bästis och jag tog med honom på äventyr fast jag inte jobbade.
Här är vi i Tiburon med San Francisco i bakgrunden.


Samma ställe med min familj 2015.

Här äter han glass vid vårt älskade ställe The Book Depot i Mill Valley. Det förekom inte socker i deras hem så detta var en av våra hemliga utflykter.
 
 



Det var så himla härligt att hälsa på Roberta 2015. Hon var sig så ofattbart lik och lika härlig som hon alltid varit. Michael träffade jag tyvärr inte eftersom han pluggade på östkusten men vi pratade i telefon vilket var riktigt roligt. Vi blev båda väldigt rörda. Vi blev även inbjudna till bröllopet när vi var där men det blev ju ingen resa dit i år för oss endast för Noah.


 

 
 Stort grattis till det fina brudparet. Vilken jäkla tur att det finns sociala medier så man kan vara med på ett hörn  och dela sådana här häftiga upplevelser.
Snart är det även dags för Nick Ryan som jag också varit Au Pair till. Äldsta sonen i familjen Ryan.Han gifter sig också i år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela