evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Happy Halloween

Publicerad 2016-10-31 19:22:00 i Allmänt,

Eller happy Hallo-vin!



I vanlig ordning hade vi en skittrevlig kväll på festen i Lördags. Så himla kul att alla går all in med sina kostymer
Dröm om min och min systers förvåning när hon stövlar in som en Ghostbusters till värdinnan som också är en Ghostbuster. Vi hade INTE synkat detta och hade ingen aning om vad den andre skulle vara. Vi båda hade dessutom gjort kostymerna själva. Lisas glasögon var så jäkla coola, de hade vindrutetorkare.




Olle kom i uppblåsbar dräkt, ridandes på en gorilla.


Collan och Jacob som Super Mario och Luigi.




Danny och Pink ladys från Grease. Bilderna snodda från ungdomarnas snapchat.



Och det kom minsann en till Danny med sin Sandy. Grease igen, inte heller synkat. Hur kan det bli så?
Hannah och Emil.
 

Hela Grease gänget.


Här kommer Olle inridandes.....
Han vann pris för bästa kostym i år igen...
Förra året vann han som rasta kille.


Micke i snygg frisyr.

Han bytte dock om lite senare då han tyckte han hade för lite hår.


Ängeln Katarina.


Vampyr-Nils.

Noah som tjej och Danny.



Hasse och Olle spelade gitarr och Lisa sjöng.


Hasse vet jag inte riktigt vad han var, men han var rolig som alltid.


Collan gjorde succé på triangel. Jag hade också en musikalisk dold talang på just detta instrument.



Jack skötte pianot.





Ungdomarna dansade till Just Dance, spelade kort och kollade på skräckfilm. Vi gamlingar dansade lite också.
Vi Ghostbusters hade ju inget att göra eftersom det inte kom några läskiga typer i år. Vi hade ledigt.
 



Jag fick så mycket fina blommor och vinflaskor av våra gäster.

Jag i mitt rätta element för några år sen.


Måste bar få dela med mig av detta otroligt roliga fakturerings underlaget jag fick idag. Ska fakturera kunden för detta.
Stationärbevakning pga Halloweendisco på en skola.
Och på samma faktura ska det faktureras rond för att man sett clowner på området.
HALLÅ? Var det inte Halloweenfest???
Jag har garvat hela dagen åt detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela