evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Sveriges nationaldag

Publicerad 2017-06-08 12:39:46 i Allmänt,

 
Sveriges Nationaldag firas den 6 Juni. Härligt med en ledig dag mitt i veckan.
 

Vi hade familjen Adolfsson/Lövgren över på lite eftermiddagsfika i solen.
Så mysigt när Emil kommer körande i sin egna bil.
Collan och jag öppnade min fina True Colours Cava som var riktigt god, den ska jag definitivt köpa mer av till Midsommar.
 
Sötisarna provade sina kepsar som jag sydde till dom när dom var små, Collan gjorde likadana. Det fanns ju inget större utbud av Pokemon grejor då. Dom var så nöjda med sina kepsar som karaktärerna hade i filmerna. Ingen annan hade sådana. Pokemon tränarna bara :)
 
Min fina generösa vän hade med sig fina presenter. En plastmugg från London som ser exakt ut som pappersmuggarna man får på Starbucks. Och gott örtte.

Det blev en härlig eftermiddag i solen.
 
Gjorde goda smoothies på morgonen. (Recept finns i föregående post)
 
Micke var snäll och grävde och rensade sista delen av blomlandet så jag kan så resten av fröna som inte fick plats i lådorna.

I dag är det bal för 9:orna och vi ska upp till slottet och fotografera.
Hittade bilderna från Noahs avslutning i Glanshammars skola för två år sen. De hade ingen bal men var finklädda ändå.
 
Avslutar med ännu ett Donald skämt. Finns så mycket roligt. Detta angående hans obegripliga tweet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela