evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Lite mindre glamour

Publicerad 2017-03-19 19:30:31 i Allmänt,

 
Det blev lite mindre glitter och glamour denna helg men den avslutades i vårsolen med ett glas rött. Det får man väl ändå anse vara lite lantlig glamour.
 
 
 

Jag började helgen med att hjälpa farmor med tvättstugan och att frosta av hennes kyl och frys. Vi får ta fönstertvätt så småningom, men det behövs också även hemma hos mig.
Helgen har fortsatt i tvätt och städ anda. Har även hunnit med att plantera lite och tagit fram mina påsk-lådor.
 
 Har även köpt lite fröer men dom sår jag inte än...

Fin utsikt även till lunchen.
 
Hemma i Rinkaby förra året. En tupp mitt i vägen.
 
Man blir alltid lika glad av att packa upp sina pynt lådor man inte sett på ett år.
Hittade mitt favoritpynt.

Snart är det väl även dags för lite påsk bak. Dessa brukar jag alltid baka.
 
 
 
Och dessa ska jag nog prova i år, så söta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela