evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Malte 16 år

Publicerad 2017-05-01 12:02:46 i Allmänt,

2001-04-29 födde jag min andra son, Malte. Nu har han fyllt 16 år, vart tar alla år vägen?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Malte är den mest godhjärtade och kärleksfulla kille som finns. Alltid vänlig och full av empati. Han har alltid varit väldigt omtyckt av sin omgivning och alltid haft många vänner. Väldigt social. Jag kunde inte vara mer stolt. Han har alltid varit så här fin och jag är extra glad att han fortfarande är det trots jobbiga tonårstiden.
 
Vi firade med släkt och vänner. Vi hade gjort köttfärspiroger och sallad. Tårtor och fikabröd. Farmor hade varit så snäll och bakat massa gott kaffebröd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Enligt tradition Malte fick ha tårthatten på sig.
 
 
Han fick så många fina presenter. En ny bredare sänk, akvarium, kläder, massa pengar och presentkort, en skivspelare och massa andra fina saker. Handgjorda fina födelsedagskort och mormor hade skrivit grattis på 17 års dagen fast han fyllde 16.
 

Kvällen avslutades med att spela spel, live musik och pina coladas.
 
 
 
 
Malte och Robins konstverk av en ananas.
 
 
Grattis älskade unge. Älskar dig till månen och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela