evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Grattis pappa

Publicerad 2018-09-13 14:13:54 i Allmänt,

Grattis på din 72 års dag idag den 13 September älskade pappa. Din första födelsedag på andra sidan. Jag tror säkert du och farfar tar en öl, röker pipa och spelar lite kort.
Vi andra som är kvar här får tänka på dig. Jag har köpt ljung till dig och ställt fram din nalle, tänder ljus, kanske tar ett glas öl i din ära. Stor kram till dig på andra sidan. Du fattas oss.
 

Pappas favoritöl och hans glas.  (null)

(null)

 
 
 
 
 
Denna påminnelse kom upp på min telefon idag. Precis som jag skulle glömma. Nej du.
 
 
 
Tråkig vecka på jobbet med många tunga förändringar.
En kollega hade lagt in denna till mig för att muntra upp. Så gulligt. Vi är verkligen som en enda stor familj här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade denna om lök under foten. Kul, måste jag prova nu när jag är jätteförkyld , hostig och hängig.
 
 
 
 
Avslutar med ett recept på vaniljbullar som såg gott ut. Har inte provat men ska göra det.
Också.
Mycket jag ska göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela