evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Förskottspresenter

Publicerad 2019-02-11 18:38:06 i Allmänt,

Åtta dagar efter Noahs födelsedag fyller jag 50 år. Obegripligt för mig, känner mig inte ens vuxen. 
Jag har beslutat att inte ha något kalas pga hälsan och orken. Noahs kalas var mer än nog för mig. Jag är helt slut än men det var så värt det. 
Jag blir ändå väldigt glad, tacksam och rörd att människor ändå vill gratulera mig fast jag inte orkar ha kalas.
Det har redan börjat komma presenter. Det är verkligen inte nödvändig och det har jag sagt, men som sagt man kan ju inte annat än att bli glad. 

(null)

(null)

Det här var ju en lämplig present från syskon och mamma. Svägerska, 2 syskonbarn, syrran och mamma ska med vilket är jättekul. En tjej dag. 
(null)

(null)

(null)

Paket från fin kusin i Karlskoga.
(null)
 
Har till och med kommit paket från USA.
(null)

(null)

(null)

(null)

Det som är inslaget har jag inte öppnat.
Det är oerhört märkligt att se sitt namn följt av en 5:a och en 0:a.
Jag känner mig ju inte ens vuxen.
(null)

(null)

Har kvar Mickes 50 års ballonger än, så dom kan jag dra fram på Måndag iallafall. 
(null)


Titta våren är här. Snödropparna har kommit upp i trädgården.
(null)

(null)



"En dag ska vi dö. Alla andra dagar ska vi leva."
Så sa den otroligt levnadsglada, positiva, modiga och döende Ida Boström som i December gick bort i cancer. Så klok.

(null)

(null)





(null)


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela