evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Klippning

Publicerad 2019-02-15 15:04:23 i Allmänt,

(null)

Tänka sig att det bara är en dag kvar av 40 års åldern. Att jag ska bli 50. Jag har ingen panik för det men tycker bara det är knepigt.
(null)

I Fredags kom en ny leverans av blommor och present från Carola och Angus.
Massor av fina tulpaner och champange. Så gulligt.
(null)

(null)

(null)

(null)

Den här blomman hade Pilottis och Balstedt med sig i Söndags och står nu på Noahs rum.
(null)

(null)

Leftovers efter tulpanbuketterna. Tulpaner är ju bara fina i en eller två dagar. Inga favoritblommor direkt. Gillar egentligen de gröna kvistarna bäst. Snyggt med en kvist i en vas bara.
(null)

Syrenkvistarna
(null)

Dessa tog jag in för en vecka sen. Svartavinbärskvistar, hoppas att dom ska slå rot så jag får fler buskar.
(null)

(null)


I går var jag och grabbarna i Arboga och klippte oss hos min barndomsgranne Anneli. Hon har klippt oss i alla år.



(null)

Noah och Malte tog en rejäl bit. 
(null)

(null)

(null)

Malte före
(null)

(null)

Efter
(null)

(null)

Men jösses vad lik han blev Hugh Grant!
(null)

Mitt blev bra mycket kortare också men det var välbehövligt. Ofixat hår, har bara torkat. Blir nog snyggare med lite fix.
(null)

Lustigt, jag som ville ha ett par pärlörhängen. Hittade ett par i min egen smyckeskåda. Hade visst köpt ett par för länge sen. Man har för mycket grejer när man inte har koll ens.
(null)

Den här var bra!
(null)

Det här med strumpor är ju en historia för sig. Massor utan make. Kul ide, det här.
(null)

Jag har en hel påse med omaka strumpor.
Skulle behöva en lååång tavla.
(null)

(null)

Jag som har fobi för alla med för korta armar....t-Rex har ju aldrig varit min favorit dinosaurie direkt. Finns visst lösning på det nu. 
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela