evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

80 års kalas

Publicerad 2024-02-11 13:52:42 i Allmänt,

Lördagen den 10/2 var Noahs 25 års dag. Då firade vi med gemensamt kalas han och jag. Jag fyller 55 den 18/2. 
(null)

(null)


(null)

Min älskade  lilla korv har blivit 25 år, obegripligt.
(null)

(null)

(null)

Jag själv firade min 25 årsdag i Usa. Här är en bild från den dagen med min kompis Victoria. Vi är i San Diego. 
(null)

Noahs paket han fick på morgonen med frukost på sängen och den obligatoriska födelsedagshatten. 
(null)

Foten i kläm?
(null)

Milo hade också lämnat en present i form av en spya. Så omtänksamt.
(null)

(null)

(null)

Mor och son 
(null)

Egengjorda smörgåstårtor. Den lilla är vegetarisk eller nästan. Inget kött i men skaldjur. Till Malte. Han kom tillbaks från Skellefteå i Fredags.
(null)

(null)

(null)

Familj och vänner i en salig blandning. (Två av gästerna fastnade tyvärr inte på bild.) Må bra kontot är fulltankat. 
(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Mickes barnbarn. Dom hade roligt med sina farbröder.
(null)

(null)

Barnbarnens föräldrar. Robin och Kajsa. 
(null)

(null)

(null)

(null)



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mina syskon. Lillebror Joacim och storasyster Lisa.
(null)

(null)

Brorsan hade med sig sina bästa gå-bort-tofflor. 
(null)

(null)

(null)

Båda jag och Noah fick så fina presenter. Dessa är mina. (Micke och killarna kommer gratulera mig på min födelsedag på Söndag)
(null)

Massa gott.
(null)

Guldklockan fick jag av Mickes mamma, att ärva. Så fint. Det andra är en ökenros och en bergskristall.
(null)

Och de här är Noahs. Massa bra grejer men mest whiskey (bourbon) som han önskade sig.
(null)

(null)

Bl.a Högtalare och guldkedja. 
(null)

Porslin, 6 st av varje del i lådan.
(null)

(null)

Verktyg, husgeråd och presentkort.
(null)

Mina kvistar har knoppar nu. Vårfint.
(null)

(null)

(null)

Jag köpte nya ljuslyktor på ikea till mig själv. 
(null)













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela