evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Work in progress

Publicerad 2024-01-04 16:56:26 i Allmänt,


(null)

Vilken otroligt vacker start det blev på det nya året. Snö, krispigt kallt och sol. Passar utmärkt till mina promenader. Har promenerat nästan varje dag/kväll sen nyårsafton. Så skönt.
(null)

(null)

(null)

(null)

Skuggorna av snövallarna bildar en siluett av en storstad.
(null)

(null)

Yogar varje dag och jag håller koll på att jag gör minst en aktivitet varje dag. Det har gått bra, gör flera varje dag so far.
(null)

I morgon har det gått en vecka sen start, då är det invägning. Jag har normalt bmi, det ska inte vara över 25.
(null)

Just nu är mitt mål att gå ner 5 kg innan min födelsedag den 18/2. Mål två är att gå ner 8 kg totalt inom kvartal 1. Jag vägde 68 kg den 1/1 så mitt mål är alltså att väga högst 60 kg till den sista mars. 
(null)


Cyklar lite på Mickes träningscykel också. Äter hälsosamt och rör på mig, precis som jag lovat mig själv.
(null)

(null)

Fixat några ljuslyktor med korkar i.
(null)

(null)


(null)

(null)


(null)


Ser på instagram att det är värsta hypen just nu på att göra experiment med vatten i kylan. Det gjorde vi redan 2019, gjorde dessutom andra ljusexperiment med bl.a glödande stålull. Det andra är kokande vatten i termos, måste vara många minusgrader för att det ska funka. Bilder från min instagram 2019.

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela