evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

My precious

Publicerad 2024-01-25 20:19:16 i Allmänt,

Äntligen blev det töväder, inte för att jag tycker det är mysigt men min älskade kristall som jag tappade i snön kom fram. Åh, vad glad jag blev. 
(null)

Den är så magisk, älskar den verkligen.
(null)

På Lördag åker jag och Malte till Anna på Indras igen på utförsäljning. 
(null)

Jag ska definitivt titta efter ytterligare en lavendel fluorit och en persikomånsten. Den oreanga nedan.
(null)

Fullmåne på gång nu så det blir lite laddning av vatten och kristaller.
(null)

(null)


Nu vill jag ha tillbaka detta vinterlandskap. Jag har lånat en kollegas längdskidor för att testa om jag gillar det och tänkte åka ut på Hjälmaren och de fina spåren från rävgången. Bra träning som omväxling från det andra jag gör. Noah kör hårt med mig på styrketräningen var tredje dag. Jäklar vilken träningsvärk jag har hela tiden. Annars promenader och cykling. Yoga varje dag. 
Håller fast i aktiviteter varje dag och strikt kosthållning. Det går framåt, tre kilo ner än så länge.
(null)

(null)

(null)


Jag förbereder ändå för våren. Jag har klippt ner pelargonerna som övervintrar i garaget och planterat tomatfrön. Februari är på gång. Noah och jag ska fira 80 årsdag. (25+55= 80) Det blir lite kalas. 


Broschyren för konstrundan Malte ska delta på är ute nu. Finns på Lindesbergs kommuns hemsida. Ska plocka på mig några exemplar när vi lämnar in konsten i Linde. Malte är i Skellefteå då så jag får åka och lämna. Han ska ha sin konst utställd i Fellingsbro.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela